Årets Första

Hallo bloggish vänner.

Dagen har varit kanon både på jobb och privat och det bästa har varit sällskapet och maten

Årets första grillning hos Kia & Fredrik


Menyn bestod av
Kotletter, pommes, sallad, dressingar, goda såser, vitlökssmör och tsatziki

Allt var guda gott !!!!
Tog 2 stora portioner.
 Vi vart inte kvar så länge idag tack vare att kiddsen ska upp till skolan i morgon och vädret var lite tokigt så vi kunde inte sitta ute och mysa. Ena stunden sol nästa regn & snö.
Men det kommer fler tillfällen.
Tack för maten ........ Vi som tackar är Max, Sandra, Kalle och Jag

Här är lite bilder från kvällen



Fredrik & Kia


Kalle som inte vill vara med på bild.


Sandra & Thea

Nu ska jag bara chilla och hoppa i säng tidigt.

Kram M
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Den där maten lät jääävligt god! Haha nej jag kastar inte heller efter 2 gånger, men efter väldigt få gånger i af :). Okej vart hittar man såna doftkulor? Mina har precis tagit slut och dom köpte jag i Saltis, orkar inte åka hela vägen dit ^^ Den där hemsidan ska jag kika in nästa gång jag behöver påsar :) Kram kram

2010-04-19 @ 22:32:26
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: steffie

va roligt å se dig med lovely!

ja såg väl inte allt för hemsk ut va??

kram

2010-04-19 @ 22:32:27
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: steffie

vem e denne fredrik btw??

2010-04-19 @ 22:33:09
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0