Big No No

Hej på er
I dag har jag varit i Nynäshamn på hembesök hos ungdom efter det så vart det lite skönhetssnack och shopping på Kicks.

Jag har  jättetorr hud i ansiktet och när jag talade om för tjejen i butiken vad jag använde för produkter  så sa hon att jag absolut inte skulle använda det jag har. Jag har clinique 3 stegs set. No No
Tydligen den gula som jag har trott varit en dagcreme är ett typ av serum som man kan ha under en dagcreme.


Och vattnet och tvålen torkar bara ut mitt ansikte.

Helt fel alltså.
I stället vart det en mousse (oliv) som jag ska tvätta ansiktet med och en dagcreme (Lumene vitamin C+) som är jätte bra för torr hy.


Sen har jag oxo fått min älsklingsscrub Walnut Scrub från envouge, den är superskön för hela kroppen
Speciellt fötterna.

I dag blir det bara chill och sömn tidigt för i natt blev det bara 5 timmars sömn.
I morgon ska jag träffa upp Inkan vid Medborgarplatsen vid 6 tiden
Ska bli najs.
Nu ska jag bara fundera vilket kläval det blir i morgon.
Kommer ta bilder som vanligt på girlsnight out.

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Bra att du fick rätt grejer nu då! :) Ja grillen var bra, dock var det liiite för kallt att grilla igår. Vi höll på att frysa ihjäl och det tog skit lång tid för köttet att bli färdigt för det blåste så mycket. Trevlig helg! Kram

2010-04-23 @ 08:18:07
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Saga

Walnut scrub ftw :D

2010-04-23 @ 23:58:44
URL: http://livligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0