Fy för Taco





Nu har grabbarna varit ute i 3 timmar och spelat fotboll och magarna skrek efter Tacos när dom kom hem.
Dom fick bestämma maten idag så det vart T
Jag har verkligen tröttnat på skiten.
Får tvinga i mig det.

Vill Ha



CLINIQUE Line smooting Concealer


Line Smoothing Concealer
Pga att jag tycker verkligen jag ser trött ut nu och fått  lite rynkor.

 
Primer mattifying  Loreal.

Jag har nästan aldrig sminkat mig, på sin höjd lite mascara och ögonskugga & läppglans.
Har aldrig använt foundation & brunkräm.
Primer är lite av en täckande kräm tror jag! 
men kan nonn hjälpa mig och säga om man bara kan använda den eller måste man ha foundation över?


Förresten så råkade jag se ett avsnitt av Dating in the Dark!
What a Fuck!

Jag trodde faktiskt killar var mer kräsna än vad tjejer är när det gäller utseendet, men i dagens program dissade alla tjejer killarna pga. utseendet
Brukar det vara så i detta program?
Jag tyckte det var ett hemskt program BTW.

Ja Ja nu ska jag kolla det nyaste på nyheterna om vulkanen.
Mina svärföräldrar åker till Holland om 6 dagar och min mamma ska till Cypern i Maj och min älskling är i Italien så jag följer detta med intresse.

P o K
M



 


Kommentarer
Postat av: Kristel

Primer ska du ha under foundation för att det ska hålla längre =)



Jag har en concealer mot rödaktiga hållet som tar bort mörka ringar skit bra. För när jag använder en hudfärgad så blir det endast ännu mer markerat att jag har mörka ringar. Rött motarbetar blått/mörkt =) Kram

2010-04-19 @ 00:26:38
URL: http://kristella.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Gullet!

Välkommen in i gänget! Du lär Dig snart att såväl consealer och primer är ett MÅSTE för oss som har passerat en viss ålder.

Men jag kan trösta Dig med att det kommer att dröja många år innan Du kommer dit. Du är en liten pudding som är naturligt vacker!

När den tiden kommer får Du gärna komma hem till mig och få en introduktion i olika knep. Men jag hoppas verkligen att vi ses innan dess.

I dag är det synd om mig- Jag har opererat munnen och har så förbaskat ont!

Kramis! Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0