Jobb

I dag var jag i Valla och jobbade.
Allt var lugnt så jag baka en sockerkaka och chillade.
Veckan som kommer är fullspäckad och på Onsdag blir det mycket shopping till Valborg.

Nu ska jag bara fixa lite mat till barnen sen ska jag kolla förkväll, måste ju kolla in spöket kissie som ska vara med på förkväll i dag.
Jag har bara råkat komma in på hennes blogg och jag tycker det är så synd att en människa förstör sitt utseende som hon gör och sen måste jag kolla om hon är så blåst som hon utger sig själv som...

 


Trött blir man när man läser hennes blogg. Men det är kul att se hur dom lever sitt lyxliv med shopping & nöjen


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Darling!

Nu inser jag hur gammal jag VERKLIGEN är! Det är nog lika bra att lägga sig ner och tvärdö. Blir deprimerad när jag ser brudar som Kissie, men eftersom hon har så många som följer hennes blogg måste det ju vara många som har henne som förebild.

Men jag har andra ideal, tycker till exempel att Du är en riktig pudding. Naturlig, varm, generös och äkta!

Puss!

Birgitta

2010-04-26 @ 17:48:01
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com
Postat av: Kristel

Jag kommer förbi pa fredag en sväng med Vanessa :) Kram

2010-04-27 @ 11:02:21
URL: http://kristella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0