Lasagne.

I morse så skulle Maxan upp 05.00 till sin praktik så då kunde jag självklart inte somna om.
Det blev lite pyssel hemma och frukost med Kalle & Sandra.

När jag kom till jobbet så vart det också den vanliga frukosten med Ungdomarna och sen en inbjudan
av X-cons till lunch.
Dom bjöd på Lasagne och sallad
Det var så himla gott


Till höger om min tomma stol sitter ungdomarna men kan inte lägga in den bilden pga. sekretess

Tack snälla X-CONS
Det känns som om jag ätit hela dagen så senare i kväll blir det bara soppa.



I kväll är det andra delen av The good Wifes så jag ska bara mysa och titta på Tv.
Kommer somna gott ikväll då jag vaknade i ottan.
Kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0