Lurad.

På min balkong på 7:e våningen blåser det skit.
Jag sms KiaFia och sa att jag tyckte det blåste för mycket för grillning

Fett lurad för när jag nyss traska upp till Centrum så var det skit skönt ute, en kille sprang runt i T-Shirt och spela boll med sin son.
Nu gick jag miste om årets första grillning.
Ungarna fick bestämma middag istället så det blir Taco

  VS 

Ja Ja vad är en bal på slottet, den kan va alldeles alldeles underbar.

Vi kanske skulle köra grillning efter jobbet i morgon.
Hoppas Hoppas

Nu ska jag lägga mig och läsa Expressen. Jag brukar alltid köpa Aftonbladet men idag var bilagan roligare på Expressen.
Skit intressant! Glöm inte att anteckna vad jag läser Ha Ha

Puusar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0