Max, Kalle & Mamma

Max första dag har varit lyckad. Han har kämpat på bra trots sjukdom. Han har fått jobba med en kille som heter Lelle och dom har lagt våtrumsgolv i Lägenheter i Södertälje. Företaget är fett bra och Max blir väl omhändertagen. Me so Happy. Just nu är det piss,Fitta,kuk här hemma för min hals har också svullnat igen och jag mår Bajs. Jag som ser fram emot Torsdagen och Fredagen. Är jag dålig i morgon så ringer jag Vc för att kolla om dom kan ge Pencillin både till mig, Maxan och Kalle. Inköp av Kan Jang är oxo nödvändigt. Är det någon som har ett bra speedrecept på att bli frisk på 1 dag???? Kalle sa en sån gullig sak vid matbordet. -undra om pappa är vårat imunförsvar eftersom vi alla vart dåliga när han åkte till Italien???? Kanske Kalle! Ha Ha Max har somnat för kvällen och jag och Kalle blir inte heller sena i säng Sjuka natt natt hälsningar Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Gullet! Inte visste jag att Du kunde så fula ord. Men jag kan ännu fler. Vi kanske ska byta svordomar någon kväll.

Jodå, jag har tagit ett glas vin vid något tillfälle, men är ytterst återhållsam. Och numera har jag ingen bag-in-box i kylskåpet.

Men om Du har det tycker jag att Du ska ta ett jättestort glas vin. Då kanske Du kan ta kål på bacillerna!

Krya på Dig Raring!

Birgitta

Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon! Till min glädje kom inlägget in i alla fall. Det var tydligen bara på drift ett tag.

Nu ska jag göra mig i ordning och sticka och jobba. Hoppas att Du inte är vissen i dag. Det kan väl inte vara så att Du är sjuk på grund av längtan efter Din Älskling?

Krama Dina andra små Älsklingar!

Puss, puss!

Birgitta

Postat av: Jenni 21 år, mamma till Nova

Jaha okej. Jag har blekt tänderna jättemånga gånger men aldrig haft några problem. Visst, det ilar ju i någon timme efter för tänderna blir ju typ känsliga, men sedan går det över. Man får ju någon flourpasta direkt efter som ska sitta på i 5 minuter. Men det kanske är olika från person till person :) Kram

2010-04-14 @ 07:55:13
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0