Sjyssta Lökar

Hallojsan alla bloggerslovers.

Hoppas ni haft en skön Tisdag.

I dag lämnade jag jobbet lite tidigare för min Kalle är jätte dålig och Max har också jätte ont i halsan men pallrade sig iväg i allfall till praktiken, Det är hans första dag där så jag hoppas allt går bra.
Och trot eller ej men min hals börjar också gro igen så hoppas hoppas inte jag blir sjuk nu.

Jag som har planer Torsdag och Fredag.

Torsdag ska Kia komma hit och käka lite och dricka lite vin och på Fredag kommer Johanna och Ev. Hela Mariefredsgänget hit om deras bil är lagad.
Vi får se om jag inte nu blir skitsjuk.

När jag kom hem i dag så skulle jag göra en sallad till middagen och när jag skar upp löken var det 2 lökar i en.
Kolla

  Skit skumt Ha Ha Nu ska jag ta hand om Kalleballe sköt om er. M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej mitt Gull!

Stackars Din lilla Kalleballe! Hoppas nu inte att Du också blir sjuk!

Du har ju så mycket trevligt framför Dig. Fasiken vad avundsjuk jag blir när Du ska sitta och dricka vin med Kia. Jag vill vara med Er då! Tänk att få sitta lite halvrund och snacka tjejsnack med två brudar som Er! Men den dagen kanske kommer!

Sänder Dig massor av krya-på-dig-kramar! Och Du, ta ett glas vin för mig. Och kramar till både Dig och Kia, och givetvis till barnen!

Snart nappar jag nog på erbjudandet att anställa Dig som min personliga assistent! Det vore ju lyckan att ha en sådan som Dig i närheten varje dag.

Förbannat synd att vi bor så långt ifrån varandra!

Men det kanske är lite tur också, det skulle nog bli för mycket av glada skratt! Nu ska jag försöka att bli lite seriös och få ihop ett inlägg till min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0