Söndag 18/4


Morning lovers

Hur har ni det denna soliga Söndagsmorgon, Jag är lite trött för jag vaknade klockan 04.00 och skrek lite på ungarna som fortfarande satt uppe och spelade.
Jag försöker förklara för dom att kroppen inte återhämtar sig när dom vänder på dygnet. Dom är ju sjuka men på bättringsvägar.
Nu på morgonen har jag tvättat och surrat med Inkan i telefon.



I morgon är det kneg igen och ny vecka och nästa fredag den 23/4 ska jag träffa massa tjejer som jag inte träffat på länge bla. en skit skön brud Åsa och min älskade svägerska Sussi och min Inkan såklart mm.
Vi tänkte faktiskt käka på Gröna Jägaren på Södermalm där dom har bra priser och underhållning.

Vi får se vart mina vingar bär idag.

Vi ses här senare
Kramar M




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0