Virus.

I dag pallrade jag mig iväg till jobbet i allafall men jag är inte på topp.
Stort intag av KanJang och alvedon och nyttig mat.

Dagens middag blev en hemmagjord grönsakssoppa som består av att koka morötter, purjolök och gul lök i vatten med massor av starka kryddor, grönsaksbuljong och vitlök efter koknings så slår jag i krossade tomater.  

Kalle skar alla grönsaker.


Till det serverades gott fiber bröd med ost, doppar min macka så osten smälter
Mums.

Jag ska ha middag här i morgon så jag hoppas att det inte blir värre.

Kiddsen var hos Dr i dag och dom tog halsprov och det var inga bakterier utan ett kraftigt virus.
Max ringde mig på jobbet och sa att Dr skrivit ut morfin till honom, Jag höll på att ramla av stolen men då menade han såklart att det var morfin i hostmedicinen som han fick & den gör Max trött i mössan.

Nu har jag fått klartecken från Annica i Mariefred att hon och hennes barn  kommer på Fredag och min lilla Johanna . Ánnicas familj har önskat sig Enchilada och det vet jag Johanna diggar oxo sen sist så det får det bli.

Nu gått folk så ska jag kolla förkväll.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0