11 timmar!

Hej!

 kom precis hem efter 11 timmars arbete.

Fullt drag i Valla med loppis & Cafe

Är lite trött så det blir ett snabbt inlägg så skriver jag mer i morgon.

Fick se många härliga fejs idag

Gunne, Kristell, emilie och alla andra goa.

Pamela!!! är det min Pamela eller någon annan som kommenterat på min blogg?

Om det är min Pamela så lämna ditt nr igen, råkade radera det i kväll och jag bad jo sms det men jag fick aldrig något nr..
Hör av dig igen.
Sorry på Receptet...

Love
Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Bara en liten morgonkram!

Kul att Gunne var på Valla i går. Jag låg däckad i förkylning. Mår inte bra i dag heller, men måste rycka upp mig och gå och jobba.

Bamsekram!

Biba

Postat av: Emelie

Det var jättekul att se dig igen!

Kram

2010-08-25 @ 09:00:04
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0