Baby what a night!

Usch vilken natt.
Sovit skit...

Någon i huset har haft en bebis som har skrikit hela natten, hur orkar dom små liven?
Mina grabbar + kompisarna har sprungit ut och in i rummen och toaletten, dom har fixat i köket med mat mm.
Sen har vi en basket plan precis utanför sovrumsfönstret där det har vart massa festande ungdomar som skrikit och spelat basket, dunk dunk dunk..
sen har jag fortfarande ont i min hals.. mycket gnäll nu
Ha Ha
Jag tycker mest synd om bebisen för den måste ha haft värsta koliken.

I dag ska jag tvätta och packa lite saker som ska med till stugan i morgon (Flottsbro)
sen bara vila.

Vad ska ni göra?

Love M

Kommentarer
Postat av: Cissi

jaha usch då. Det lät ju inte alls bra, då tar jag cypern istället, haha :P

2010-08-15 @ 19:21:45
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Jenni 21 år, bebis #2 och bröllop på G

Vi mår väl okej men har ont lite här och var och ser riktigt läskiga ut i ansiktet. Nova sov hemma hos min kusin. Vi anmälde dom, men dom hann ju undan innan snuten kom. Kram

2010-08-15 @ 19:29:37
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0