Bilder från idag

Som sagt så var det en härlig dag och det får jag lida för nu!  för jag ligger i soffan och det känns som jag blivit överkörd av en ångvält.
Det kliar i halsen och jag e varm.

Här kommer lite bilder från dagen.




Vid årstaviken finns ett jätte mysigt cafe som heter cafe Rhodos
Det ligger i en gammal fin husvagn precis vid vattnet
dom lånar ut solstolar så man kan ligga/sitta längst vattnet & fika






När vi knallade runt på Söder så gick vi till Max första dagis på Yttersta tvärgränd vid skinnaviksberget
Det är så fint där


Inne på hans dagisgård



Förskolan Plommonlunden.

Vi har haft en kanon dag förutom att jag är sjuk.
När jag blir frisk så vill jag bara strosa runt på Söder, det är något magiskt över hela södermalm.

Vad har ni gjort idag då?

Tusen kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0