Makeower.

I morgon kommer vår jättematta hem, jag ska möblera om lite och videofilma rummet när allt e klart.
Hoppas den blir ren & fin annars klagar vi.
Kan inte vara lätt att tvätta en matta på 14 kvm

Jag läste en jättebra insändare i dag i aftonbladet som var skrivet av en hundinstruktör ang förbud av hundraser med för mycket vakt i sig, så kallade kamphundar.
Hon skrev att rasförbud är idioti och att det är klart att man inte kan jämföra små hundar med stora hundar men  att hon tränat både stora och små hundar och blivit biten många gånger under sitt arbete men aldrig av en stor hund!!
Det är ofta dom små hundarna som är ettriga och ouppfostrade, bara för att man är liten är man inte ofarlig men det viktigaste av allt är att i fel händer kan vilken hund som helst bli farlig.

Så fucking sant, jag älskar mina amstaffer och jag kommer så alltid att göra...


Det får bli dom sista orden för i kväll
Natt Natt
IA

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, intresserad av bloggtävlingar? Fram tills måndag har du chansen att vinna en valfri klocka från runns.se på min blogg. Helt klart värt att vara med!



http://meandrunk.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-klocka-fran-runnsse.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för kommentaren.

2010-08-06 @ 03:06:30
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0