Måndagen Its Over

Valsnack i Valla idag

Först ut, Moderaterna
Sen, Socialdemokraterna

Vi lyssnade och sen fick vi ställa frågor.
Jag blir mest irriterad. Ingen har något bra svar.

Vi har lagat Tacopaj i Valla idag med ungdomarna och det vart supergott.

Glöm inte att min Underbara Birgitta ( Blondie) kommer till Valla nästa Måndag den 6/9 klockan 17 för er som vill träffa en underbar kvinna med en otrolig livserfarenhet, hon berättar om sitt gamla liv som narkoman och prostituerad.

Inte så mycket mer att skriva om just nu, vill bara ta det lungt


Pussar till er alla
Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen att sova på soffan ;) Haha! Någon gång jag kommer till FT ska jag baka bullar och ta med mig, bara till dig! Kram

2010-08-30 @ 21:53:41
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå min häftiga Vän!

Ser verkligen fram mot att komma till Er på måndag. Jag ska plocka upp Gunne i Farsta och sedan hoppas jag att hon hittar vägen till Valla. För det är väl i kyrkan vi ska vara?

Ha en bra dag!

Själv ska jag till lilla Ola och jobba.

Puss och kram!

Biba

Postat av: emma

Är det Valla kyrkan i handen? Skulle väldigt gärna vilja gå och lyssna

2010-08-31 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0