Sad and happy

Jag är förbannad/sad  för jag hade spelat in en video på mig själv och sen på ungarna när dom låg alldeles kraschade efter nattens gibb.
Jag laddade upp den och skulle lägga den på bloggen men då sket det sig
Kuk balle fitta....
Och självklart så har jag raderat den från digitalkameran.
Ja Ja så ni får ingen video..

Jag är Happy för min frisör ringde och sa att hon kan klämma in mig en snabbis i morgon innan hon åker på semester.
Annars skulle jag fått vänta tills slutet av Augusti och nu är inte mitt hår roligt
Sååå i morgon kommer före och efter bilder.
TJOHOO

Tack Pamela.

Nu vill jag bara softa för dagen har varit hysteriskt men rolig och jag får en Euforisk känsla när jag får rensa och
Ha sakerna i ordning.
Det vart ingen IKEA men jag tar det i veckan..

Pussar till er alla
IA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0