Täby C

I morse när vi vaknade drog vi till Täby Centrum för lite shopping, men vi hittade inte så mycket.


detta centrum är otroligt stort.
Jag var ute efter ponchon på H&M som dom gör reklam för på Tv.
Den var slut i dom flesta butiker.
Kalle hittade strumpor och ett Pc spel.



Inne i Centrumet.

Efter Täby så åkte vi till Länna, eurostore och ÖB på jakt efter en brödrost med plats för 4 skivor.
Vi hittade en på ÖB för 149 kr.
Det blev lite hygienartiklar oxo.

Uppe i Länna stod dessa underbara varelser



Nu väntar jag på Vilda och regnat bara vräker ner
Mysfaktor 100
Ska tända ljus och vila.

Puss på Er
Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Jävla Dig!

Hur kan Du vara i Täby centrum utan att slå mig en signal? Jag jobbar i huset precis bredvid. Det hade tagit mig en minut att springa ner och ge Dig en kram.

Jag är förkrossad. Och frågan ärom jag någonsin kan förlåta Dig.

Men en kram kan Du få!

Biba

Postat av: Saga

Täby c är jättelitet o.o du kunde sagt till, 10 min dit jue ;D kram

2010-08-21 @ 19:22:57
URL: http://sagosmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0