Ändrade Planer.

I morse vid 9 tiden så ringde Inger och sa att hon inte kommer så då kröp Sune och jag ner i Sängen och somnade i 2 timmar, Me så trött....

När vi vaknade tog jag en dusch sen tog jag & Max en promenad till Centrum med Sune. Gick jättebra.
Jag har handlat revbensspjällen som ska med till mamma i morgon.
Mumma....

Om några timmar kommer Vilda.

Här kommer lite bilder från dagen.


Sunes säng


Sune ute i dag.


Här har han fått syn på några skolbarn, när han blir lite mesig sätter han sig ner eller gömmer sig bakom mig.


Max & Sune

Nu ska jag packa en liten väska tills i morgon

Vi hörs sen
Love M

Kommentarer
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

har du haft en bra dag ? :D

2010-12-17 @ 16:07:17
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0