Det årliga Julbadet.

Näda Ha Ha men vi tog en lång dusch i morse där det skrubbades och rakades och nu är vi rena inför jul Ha Ha.

Skit mysigt.

I morse gjorde jag köttbullar + att jag hade tvättstugan.


Jag har lagt köttbulllarna i buljong tills i morgon, Nu är det griljering på skinka nr 2 och ägghalvor kvar att göra i morgon sen är vi redo för tomten.


Sune ligger och väntar på mig så vi kan mysa i soffan.
I går köpte vi 2 Julklappar till lillkillen.

Max är och köper julklappar till oss idag, undra vad jag får?

Ses sen
Kramiz  Maria

Kommentarer
Postat av: Becca

mysigt med dusch :b

hoppas du får en toppen dag och hörs vi inte innan

så ha en riktigt GOD JUL <3

kramar

2010-12-23 @ 15:45:55
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Ohja, jag ser fram emot morgondagen :D gör du? :D

2010-12-23 @ 17:06:27
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå, hallå!

Nu är jag äntligen hemma, är helt slut. Men nu är jag ledig i fem dagar. Hurra!



Köpte overallen på nätet. Gå in och kolla på www.onepiece.se. Folk är som galna just nu efter JumpIn. Och visst är den läcker, men absolut inte på mig. Ullis är galen i sin.

Hon ska sova hemma i kväll, så nu ska jag bädda rent. Och sedan ska vi bara mysa.

Hoppas hon kommer hem med en nygrijerad skinka. Hon har varit hos farmor i dag och gjort både skinka och syltor. Det ska smaka gott.

Varma kramar till hela familjen!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0