Resfeber!

Har faktiskt lite resfeber, Det var länge sen vi sov på Hotell och hade egen tid.
Ska bli riktigt najs.



Här ska vi sova i morgon natt.

Jag har en Fd. Ungdom som jag har jättebra kontakt med och som står mig varmt om hjärtat  som flyttat till Karlstad, hon erbjöd att jag fick låna hennes Lgh eftersom hon befinner sig i Stlm i morgon men då hade vi redan betalt hotellet.
Tack ändå gullgumman.
En annan gång-

Nästa helg ska vi till mamma och jag längtar till det med för då får jag träffa hela min familj.
Mamma + syrran & barnen och Brorsan och Barnen. NICE

Jag ska ta så mycket bilder jag kan i helgen när vi är på alla bravader.

Puss på er alla.
IA

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Sv; Myys :D

Vad gör du ikväll? Kram

2010-12-08 @ 20:41:35
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0