saknad.

Saknaden efter Killen är stor, våran amstaff kille som gick bort i september.
Jag är ofta hundvakt till andras hundar och är väldigt sugen på en ny egen hund.
Jag kanske vill ha valp eller en omplaceringshund som inte är en problemhund.

Den kan vara mellan 6 månader & 4 år
Den ska vara barnvänlig
Den ska klara vara hemma 5 timmar själv om den är äldre
gärna av raserna Labrador, rottweiler blandning, golden retriwer, fransk bulldog, flatcoatretriver, setter
eller liknande.

Vet ni någon som kanske har en av dessa raser som ska omplaceras hör av er till mig.
Jag skulle ha tittat på en leonberger i morgon men kom fram till att det blir för mycket jobb med en kille på 80 kg och jättepäls som drar in fett med smuts i lgh och gärna vill ha svalt omkring sig.
Men annars är det en otroligt vacker hund, men jag tackade nej!



Nu är det Söndag kväll och jag ska strax slagga.

Ses här i morgon

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Förstår att Du saknar Din Kille!

Och jag saknar Dig och Kia!

Träffade Gunne i går, vi hade det kanontrevligt!

Kramar!

Birgitta

Postat av: Daniella

Leta efter hundar i Värmland så kan ni bo här innan och efter att ni hämtat den tills ni ska hem :)



En idé bara, så får vi större utbud.

2010-12-06 @ 09:44:58
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0