Sune har kommit hem!

Resan till Karlstrad berodde på att vi skulle hämta hem Sune.
Sune är en blandras .

Mamman är en blandras mellan schäfer och labrador och pappan är blandis mellan Labrador & setter


Pappa Herman.

Sune är född 2/10-2010 och är 9 veckor.
Han var minst i kullen och saknar en testikel
Han är ljuvlig och luktar valp.
Resan hem gick bra, Vi stannade 3 ggr för kisspauser så Sune var torr hela vägen hem.

Nu har han skruttat runt här hemma och sovit i 2 omgångar, vi har varit ute 2 ggr här hemma och han har bara kissat ute men när vi kom in andra gången så blev det bajs inne... Ja Ja
Nu ligger han uppkrupen bredvid mig och ligger och snarkar.

Här kommer lite bilder på han från dagen.


Här ligger han i soffan på sin döskallefilt


Den här bollen älskar han


bus med boll


Här har han gått själv från sin plats


Mys.
Ibland ser sune ut som en chimpans unge när han ligger på rygg.


Nu ska jag ta mig något att äta och sen bara chilla.

I morgon ska jag vara barnvakt och på Söndag blir det Julfest.

Kram Maria


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Sv; Okej :) Jag vet inte riktigt, vad tror du om det mellan Minnah & Jay?

2010-12-10 @ 22:16:49
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Kia Wettergren

Så söt liten sak.. följer han med till oss ikväll så vi får träffa lila buset:)

2010-12-11 @ 10:26:43
Postat av: Johanna

vilken sötnos :-)

2010-12-11 @ 10:41:06
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: ida

Hej jag undrar lite över den bruna hunden.. Jag har nemligen en hund som liknar den och jag letar efter kullsyskon och föräldrar till Taz som han heter. Taz är en labrador blandning men jag vet inte villka raser exagt som är i honom. tacksam för svar. Svara gärna till min mail. [email protected] TACK!

2012-09-28 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0