Friday!

I dag har det varit blandad kompott

Jobbade, käka lunch med Max & Sandra, handlade en present till H och handla mat och hämtade ut mina nya Gardiner på posten.

När jag kom hem gjorde jag tårta till min Älskling som fyller i morgon, han fyller 41 år.

 La på allt smarriga så får sista grädden & garnering åka på i morgon!

Jag gjorde också chokladpudding till kvällen för man måste ju fira när Sverige spöar Vitryssland.....
Matchen är klockan 21.00 på 1:an.

I går så sa ju jag att jag skulle lägga upp bilder på mina nya saker men men.
Det var ett skärp och en Björn Borg Plånbok.
I dag när jag skulle använda skärpet gick det sönder i spännet så den lämnade jag tbx. och alla mina saker fick inte plats i plånboken så jag gav den till söta Sandra. 

Det kompenserade jag med nya coola tights i dag med metall ringar på längst sidan av benen!
Och mina nya gardiner + ett nytt dusch draperi som är camouflagefärgat i militärgrönt.

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ringa Inkan.
Surrade precis med mammsen också, ska dit på Fredag......

Kramar på er alla



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!

Hälsa och gratta din käresta så mycket imorgon!!

Min lillälskling fyller bara 11 år men också imorgon, så då får vi fira på varsitt håll.



Krams på dig!

2010-02-19 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0