Grattis Jenni


Grattis Jenni, hoppas du får en underbar födelsedag.

Sen vill jag tacka Kenneth för all hjälp idag.
Sen vill jag tacka Birgitta för din fina kommentar.
Sen vill jag tacka för varenda dag jag får ha mina underbara barn och Brabo i livet/ Älskar er.

Nu har jag packat klart och ska lägga mig i ett skönt bad, lilla datan är laddad så den följer med mig på färden.
Jag gör ett stopp på jobbet innan pendeln tar mig till centralen.
Planerna är att jag kommer till Flen ca 16.30 och då ska jag möta mamma i Flen C, kan tänka mig att vi går förbi glasbanken och köper en flaska vin och sen hem till henne för massa surr.
Nedanför mamma ligger en kvarterskrog så jag föreslog att vi skulle äta en bit där i kväll.

Bloggar från tåget sen.
I morgon när jag kommer hem så kommer lilla rummet vara nymålat/ lägger upp före & efter bilder

Hej hopp från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0