Happy

Me so Happy.
I morse när jag slår på datan och  kollar mina mail så har jag fått ett fint mail av Gulliga Birgtta som är författare  av boken
 Blondie.

Vi har fått en fin kontakt och det känns som om vi kännt varann länge fast vi aldrig har träffats.
Vi ska ses men när det blir av vet vi inte än pga att Birgitta har mycket och jag har mycket runt mig just nu.
Tycker om henne så mycket och gillar att läsa hennes blogg.

Hon skickade detta fina hjärta till mig och skrev några rader men det håller jag för mig själv men här är bilden.


Tack Birgitta....
Desamma till dig.

Nu på morgonen har jag varit ute och tagit en promenad och passade på att slinka in på Pressbyrån och hyrde 
Ugly Truth.
En romantiskt komedi som passar fint nu på helgen då det är alla hjärtans dag!

Ha en skön snöig Lördag, längtar som fan efter vårsolen .............

 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Självklart får du det!! Hoppas allt är bra med dig. Snart har jag dator igen :) Kramar

2010-02-13 @ 12:08:13
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0