Keff

I flera dagar har dom gjort reklam på nya Bruce Willis filmen Surrogate på Tv.


Filmen ser skit spännande ut men den var verkligen Keff.
Vart skit besviken på den men det var ändå mysigt att kolla film.

I dag har jag jobbat men när jag skulle gå hem var det inte roligt. Jag höll fan på och blåsa och snöa bort.
Snön blåste rakt in i mina öron och jag såg ingenting.
Fick gå baklänges hem från Centrum


Halsen domnade bort, Usch Usch Jag tycker det räcker nu men enligt metrologerna så ska vi ha ett sånt här väder i 6 veckor till, i mitten av Mars kanske det lugnar ner sig med snö och kyla.
Uppmuntrande visst??
Nu kom precis Gulliga Sandra så jag ska gå in och surra lite med henne, hon ska bara bada.

Ha en skön Onsdag.
I kväll är det Efterlyst/ Gol Tv. Tycker det e skoj.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0