kung


Vill tillängna denna video till min mamma!!!

Mamma sa alltid till mig att Magnus sjöng om mig i denna låt.
Jag är en jävla slarver med pengar och när löningen kommer så smäller det.
Stämmer super på mig.
På fredag ska jag till min mamma och ev. kanske vi går ner till kvarterskrogen och tar oss en rackare om mamma vill.
Löning=baren
Hm  kanske det

I dag blev det flera inlägg för jag är fett rastlös och dagen har jag tillbringat mycket i telefon

Dr = 20 minuter i telefonkö
Transportstyrelsen = 40 min i telefonkö
Bilprovningen = 15 min i telefonkö
SJ = 39 min i telefonkö
sen har jag suttit och surrat med Inger oxo.

Det är inte bara problem med trafiken utan även i alla telefonväxlar.
Tryck 9 för att komma till.........
tryck 0 för att komma till............
Slå in ditt personnr............
Du har nr 85 i kön.............

Helt ärligt.

I kväll ska jag äta risgrynsgröt till middag! någon som är avundsjuk??
Love M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0