Ljus


Tror alla har och kan känna att shit vad händer, varför drabbar allt mig.
Jag har haft en sån period länge nu att allt skiter sig, man tänker att vad kan mer gå fel?
Vågade fan inte svara i telefon  knappt för man tror någon ska meddela något tråkigt & negativt.

Men jag är inte långsint & hakar upp mig på saker och så fort en lite positiv sak händer ser jag ett ljus på andra sidan, hoppas hoppas inget mer negativt händer nu..........
Jag har blivit den där oroliga typen på äldre dar, förr sket jag i det mesta och rockade på.
Kanska har jag för mycket tid till att grubbla.

NU VILL JAG  HA NOTT SKOJSIGT OCH SE FRAM EMOT ! 

Jenni, svara gärna på mitt inlägg på din blogg !
Inger, Jag skriver så för att jag älskar dig. hoppas du haft en bra dag hos....


Min lilla Kalle har också startat en blogg i dag. Han e nybörjare och har bara lagt in 2 låtar hittills.
Lycka till gubben.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok och sen softish.

Må bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0