Min Storebror e bäst!

Vad ska man säga om min bror!!  Att han är mitt allt.

Han är allt jag inte är.
Trygg, lugn, cool, stadig ekonomi och stadig fot på jorden,   mitt allt.

Fast jag e nog ganska cool...... Ha Ha

Jag och min bror träffas inte jätte ofta men han finns alltid för mig, när jag behöver hjälp med något finns han där, när jag har funderingar finns han där, när jag är orolig finns han där ! Han peppar alltid mig.

Han löser ofta saker på ett bra sätt.

Han dömmer aldrig mig och mina nära.

Vi har haft mycket skoj , ravepartyn mm, Lolipop festivaler och massa bus.... 


Brorsan!!!   du e helt enkelt bäst




Kommentarer
Postat av: Kenneth

Tack hjärtat. Det där räddade min kväll. Tack!

2010-02-08 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0