Msn

Vad fan har hänt på min msn.
Häromdagen så la någon till sig som jag inte visste vem det var men eftersom jag har många ungdomar som pratar med mig så trodde jag att någon ny lagt till mig.

När jag frågade vem det var så svarade någon på eng att det var en kille mm/luddit
Jag blockerade direkt.

Sen igår la sig en miriam till mig och jag accepterade för jag tänkte att det var en tjej i föräldragruppen

Men inte det heller.

Jag blockerade och tog bort
MEN
Den ploppar  upp varje gång jag loggar in och det kan typ stå på Engelska att jag kan kolla honom naken på hans webb kamera.
Shit alltså
Är det ett Fucking virus eller.
From nu så lägger jag inte till någon om ni inte talar om för mig att ni addat mig.

Vet någon nott om detta?
Är det ett Virus?
Kommer min data crascha snart?


Fett Irri.

Nu ska jag strax slagga, ska bara natta Kalle först.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0