Vart är bebisen?

Hörde på Nyheterna i dag att 2 föräldrar mist sitt barn och det är nog det värsta som kan hända!
Men när dom skulle ta ett sista farväl så var bebisen borta, och ingen vet än i dag vart den är???

Försvann den på sjukhuset?

Begravningsbyrån??

Ingen vet och ingen bebis har dykt upp någonstans??

Shit alltså, skulle bli galen tror jag.

I dag har jag jobbat som vanligt, suttit på möte med rädda barnen, poliser, Brottförebyggande rådet, församlingshem, Lions, kyrkor och X-cons .
Alla som vill göra något för våra ungdomar i Haninge
Väldigt bra och intressant möte.

På kvällskvisten när jag kom hem ställde jag mig och gjorde Kallops (grymt gott)

Under kokning.

Till Kallopsen serveras hemmagjord mos och rödbetor och ägg.

Det enda jag sett fram emot denna vecka var att göra naglar hos min pärla Inger, men det sket sig pga. ett möte med rädda barnen i Sundbyberg


Dom ska redovisa en anket om hur våra barn i Åk 6-9 och 1:a ring mår egentligen och på plats kommer press & Tv finnas.
Det ända hon avslöjade i dag på vårt möte var att våra barn mår sämre än vad dom trott. (allvarligt)
Ska bli spännande på Torsdag.

Nu ska jag kolla Tv i vanlig Ordning

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0