Vitt

Nu börjar man nästan bli snöblind. såååå lååååååångt ögat når så är det vitt.

I dag mår jag lite bättre, blev väckt i morse av vårat ungdomsteam på jobbet.
Känner mig rastlös, sms a chefen och frågade om jag skulle komma in i dag men hon tyckte inte det.
Vet inte vad jag fick natten tills igår. mådde bara dåligt med en fruktansvärd huvudvärk och magont, kräktes 1 gång och tänkte då att jag bergis drabbads av vinterkräksjukan.
Men icke för i dag mår jag bättre och det är bara huvudet som spökar.

Tack snälla designtjejen för ditt svar!!

Nu ska jag promenera upp till C och köpa lite alvedon och sen lägga mig i soffan och läsa lite.

Jag tog en bild på min balkong idag
Vart ska allt som smälter ta vägen????


snön är högre än räcket!!

Kram på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0