akta tungan..........

I dag har jag faktiskt inget att blogga om eller faktum är att jag har 1000 irritations moment som jag skulle vilja skriva om på bloggen i dag men pallar inte.


Akta er för att prata med folk eller ljuga om folk.
Var ärliga istället eller skit i och komma med massa lögner och en sak till!!!!!
lägg inte näsan i blöt

I dag fick jag veta av en person att en annan person har pratat och ljugit om en god vän till mig på ett sånt fräckt & fult sätt att jag skulle vilja skära tungan av denna mansperson.

Riktigt riktigt fult
 Men jag har i min tur lovat att inte säga något till nonn från min källa så det är bara att knipa igen
Men passa dig noga , vem vet jag kanske skär tungan av dig..............

Det är ingen ide att ni frågar mig vem det gäller för mina läppar är förseglade och jag pallar inte tjafs och intriger.
From nu så ska jag be folk som lättar sitt hjärta för mig att skita i det för jag har så jävla svårt att släppa det.

Nog om det.

Dagen har varit bra
myket fix på jobbet sen tvättstugan hemma.
Just nu väntar jag på halv 8 hos mig

I morgon så ska jag blogga om något roligare

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0