Äntligen.

Å va skönt och sätta sig i soffan!!

Jag har hållt på sen jag kom hem.
Fixat hemma
Handlat
Tvättat
Fixat med E-leg/ det tog sin tid med suooprt för jag hade problem med pop up fönster.
bäddat rent
ätit

Fy för alla måsten.

Berättade att jag hade köpt ett nytt svart toalock som är soft close
Det första var fel så vi bytte och nu har vi bytt 3 ggr och har fått tillbaka det gamla vi hade först, för dom informerade inte oss att man kunde sjysstera den så den passade.

 

Den gamla           Den nya

skit soft.

Tack för dom fina kommentarena om mitt kök! tror också att jag hittat mitt diskställ jag vill ha


Vad tycker ni??

I kväll är det ju Robinsson och jag har köpt massa snarr.
Och I morgon så ska jag möta min Inka och luncha och kolla lite i butiker, kanske hälsa på Sandra ( Max tjej) som gör sin praktik på Gina Tricot i Handen.
Efter det så ska en kompis till mig färga mitt hår och klippa Kalle, mitt hår ser ut som fan med en lång utväxt.

Ha en underbar kväll .
..........................................................................................................................................................

Obs!!
Alla ni som tycker FutureTeens gör en bra gärning och vill bli medlemmar hos oss är välkomna att betala in medlemsavgift för år 2010 på
plusgiro 299889-6

0-24 år 10 kr per år
25- år   100 kr per år

Glöm inte och skriv erat namn och ev barnens namn och adress på meddelanden.

................................................................................................................................................................
Nu ska jag kolla Tv
Love M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0