Blandad kompott

Fett snorig i dag me men fått en hel del gjort i dag i allafall

Jag har rensat och gjort i ordning i kidsens garderober
Jag har gjort en stor pytt på julskinkans left owers


fixat lite med jobb saker


varit med grabbarna som bara sitter vid datan
Kevin och Kalle
och nu är det mest tv

Pratade med Max på telefon idag och i går när han var hos Sandras pappa hade dom tittat på filmen

Paranormal activity

Dom sa att det var absolut den värsta filmen dom sett, skit läskig och dom har knappt sovit i natt och Max började tjura för den var så jäääävla läskig
så nu har jag fixat så en kompis ger mig den filmen i morgon
Tack
Jag fullkomligt älskar skräckfilmer

Jenni!!!!

Det är på Skinnfantasy som han gör sina tatueringar , hos Marco och Lasse
Och det var där Max gjorde sin
Jag vill göra massa körsbärsblommor på mina ben som täcker mina synliga blodkärl
ska kolla en bild som du kan visa honom.

Håll koll på detta

Om någon ser någon ball orange lampa i en affär säg till, jag vill köpa ?
Om någon vet en lgh som ska hyras ut i 2:a hand snarast ?
Någon som har en bra/rolig blogg att tipsa om ?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0