Boring!

Nu är vardagen här igen
rutiner rutiner
Ganska skönt men trist
Så här ser dagarna ut


kliver upp 06.30
Jobb
lunch
jobb
handlar hem
tvätta
Städa
laga middag
blogga (de e kul)
läxor
mys med familj
lite tv
trött klockan 22

Every day

Trodde faktiskt det skulle vara svårare att kliva upp i morse men vaknade när grannarna tryckte upp hissen 5.30
och somnade om till 6.30.
Jag kollade almenackan i dag på jobbet och jag kan konstatera att det blir inte många röda dagar detta kalenderår
Det suger
någon dag runt påsk och sen var det en dag till tror jag
Ja Ja
Sjukt att man precis haft lite julledigt och så börjar man planera för semestern och ledighet 2010
Vad ska man göra?
Vart ska vi åka?
Hinner vi spara?

Frågorna är många och tankarna är typ i ett land utomlands och till mamma i Flen blir det oxo såklart.

Inger!
Jag åt själv på Tacobaren i dag
svikare
Skoja ba! krya på dig älsklingen

Della!
Träffar gärna oxo dig snart och tack för dom fina orden
Love to you


Mina tankar går till min älskade bror och hans familj som är i Loftdalen och allt dom planerat blir inställt pga. den stränga kylan
Tror dom har minus 30 i dag
men dom har säkert skitmysigt i stugan istället
Dom hade planerat skoteråkning men det var för kallt
och i dag skulle dom ta bandvagn till toppen till en våffelstuga men turen vart inställd pga. ja just det
Kylan
Trist....

Ja ja nu ska jag fortsätta tvätta lite och sen försöka läsa ut min bok (Livstid) Med Lisa Marklund.

Må bäst

Maria


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Tack för tanken darling

2010-01-07 @ 23:51:42
Postat av: Saga

Vi åkte hem idag, gick ju knappt att vara ute utan att förfrysa ngt! ^^

PoK

2010-01-08 @ 01:12:43
URL: http://livligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0