Dag 2 började ju bra/Inte

I dag skulle vi ju bort på middag hos min älsklings Inger men hennes gubbe har blivit dålig
 och så är mitt fall oxo tyvärr
Vi sköt upp middagen tills på Tisdag

Max & Sandra var jätte snoriga och förkylda dagarna innan nyår och nu har det satts sig på mig
Just nu så rinner näsan hela tiden och jag sitter med 2 näsdukar i varje borre

Max och Sandra var inne i slussen och kollade fyrverkerier på nyår och jag har snott en bild från Sandras blogg

Sandra & Max Nyårsafton 2009/2010

Som sagt så börjar året inte så bra med förkylning och inställda middagar och No promenads
Allt det jag sagt jag ska göra skiter sig
typ som att träffa vänner, promenera och vara frisk & pigg
Och var gör man när man ligger i soffan

ÄTER



Ost & Broccolisoppa med vasa frukost knäckebröd med gräddost


Estrellas Solchips svartpeppar & gräddfil med dippen soldipp chili & lök  fett gott tillsammans

  

Dessa smaker är grymt goda Together



Kalas puffar och filmjölk har man typ ätit dom 3 senaste månaderna och när man fastnar så starkt på något så får man svårt att äta vanlig mat men nu har kroppen sagt ifrån





Ha Ha
lite om dåliga vanor

I dag och i kväll blir det tv och film
ska se Viktoria Secret show och en hyrfilm och Robinsson och rovfågeln på 1:an
sen har lilla Vilda kommit till mig i dag igen så hon ligger här i soffan och myser med mig.

God fortsättning

Maria


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Just nu är jag torsk på stekt Bacon. Helst med vita bönor och ägg. Annars på rostat bröd med ketchup och en fräsch sallad till. Eller bara stekta med kokta makaroner. Ja ni ser. Tvärtorsk -)

2010-01-02 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0