Jobb kväll!

Hej på er alla!

Jag kom ju hem sent i går kväll efter en lyckad middag med några av våra bidragsgivare 23 st totalt vart det.

några av våra gäster.


vår minsta gäst igår (Liam) och jag såklart.

I dag har jag och Kia jobbat och varit på några ärenden på byn, nu är jag hemma en snabbis för nästa drag som blir att åka & handla för 59 elever till deras Disco i kväll i Svartbäcksskolan.
Jag var klassmamma förra terminen och vi hann inte med ett disco då så nu tar vi det i början av denna termin sen lämnar jag över ansvaret till 4 nya mammor & pappor

Jag ska åka klockan 14.
Jag har också ändrat mina planer för helgen, jag skulle ju på bio i morgon men hoppar det för jag lägger hellre pengar på 3 saker på Ikea. Där vill jag ha 2 skåpdörrar i svart och en hylla till min micro.
  
Det blir samma pris.....
man får tänka ekonomiskt.

Kommer hem sent i kväll me så vi höres i morgon

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0