Disco

 

Kalle och hans klass ska ha skoldisco för klass 3-5 och det innebär alltså massa jobb.

I kväll är det första mötet hemma hos en förälder och vi ska diskutera inhandling och vilka som ska göra vad mm.
Jag är klassförälder.

Festen ska hållas nästa fredag den 22/1 och vi hoppas att så många som möjligt kommer så dom får in pengar till klasskassan.

Det är typ det jag ska pyssla med ikväll

På dan har jag jobbet och vi hade kalas för underbara Steff som fyllde år och vi blev bjudna på en jätte god tårta som gulliga S gjorde.
Grattis igen stumpan

.................................
Veckans planering i stort!

Torsdag: Jobb & tvätt

Fredag: Jobb, städning, bakning och mys med fam

Lördag: Kalle 12 år så det blir tårta & gäster. Hipp Hipp Hurra

Söndag: Köra Kalle och hans kompis till kista , dom ska gå på bio för han fick det i present av en kompis och dom ska se New Moon

Måndag: Kneg igen och allt rullar på.

Jag sa till mig själv i slutet av förra året att detta år ska jag försöka att inte boka så många saker jämt & ständigt
men jag har kommit på att det är kört.
Varenda jäääääävla dag är det någonting.

Men Men sånt e livet.

Ha en super skön Onsdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Pust... Samma sak här! Problemet för mig är inte att faktiskt göra grejer varje dag, det är bara planerandet och att KOMMA IHÅG varenda jäkla grej som ger mig dunderhuvudvärk.

2010-01-13 @ 17:55:01
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Känner igen mig också

2010-01-13 @ 23:47:38
Postat av: stephanie

tack love u!!!

2010-01-14 @ 11:30:12
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0