Lördag

Jag har tråkigt.


Boring.

Känns som man aldrig gör något längre. I dag tänker jag bara vara hemma och slöa. fick frågan om jag ville göra något idag
Men vad fan ska man göra???
Allt kostar pengar och dricker gör man ju inte längre så att gå ut på krogen är inte heller aktuellt.
Jag har slutat dricka för jag tycker det är rätt värdelöst, det smakar inte speciellt gott och man blir bara dålig dan efter och det finns inga bra ställen att gå på.
Senast jag drack alkohol var den 18 dec då jag tog några öl med min mamma.

 fast inget är så gott som en kall öl en varm sommardag på en uteservering så jag kanske får tillbaka känslan för att parta lite.
Just nu lever jag som en pensionär.

I dag är den stora Robinsson finalen det ska bli nice och sen ska vi kolla 2 filmer vi hyrde igår också.

Ha en skön Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0