smått & gott

Stjärntecken: tvilling

Höger eller vänsterhänt: höger

Piercingar: öronen & näsa

Tatueringar: 4 st

Längd: 1.67

Skostorlek: 39

Hårfärg: blond men färgat svartbrunt

Fräknar: nej

Motto: att vara snäll och omtänksam mot alla

Önskar du att du bodde någon annanstans? på söder eller i ett varmt land

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? väldigt sällan

Röker du? nej!

Vilket schampo använder du? head and shoulders

Vilken parfym använder du? coco chanel mademoiselle

Vad är du rädd för? att barnen ska dö

Gillar du att tvätta? ja när det är klart

Gillar du berg- och dalbanor? älskar


Senaste…

Filmen du hyrde? paranormal activity

Saken du köpte? en tröja

Låten du hörde: Higher med Erik grönwall

Låten du laddade ner? ingen

Personen du ringde? Inger

Personen som ringde dig? Kia

TV-program du såg? Opera

Favorit…

Låt: Higher Erik Grönwall

Sak att göra: umgås med folk jag tycker om

Sport: promenader

Dryck: coca cola light

Kläder: långa tunikor och varma leggings

Film: Ps I love You

Bil: Nissan Cashkaj (vill ha)

Serie: desperate housewifes


Har jag någonsin…

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? det har jag säkert gjort

Varit i slagsmål? Ja flera ggr tyvärr

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet ? Nej

Antal…

Gånger du varit kär? flera men speciellt länge i en person

Gånger ditt hjärta brustit? minst 1 gång

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte, vill inte veta heller

Tjejer du kysst? vet ej

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1

Gånger ditt namn varit med i tidningen? flera i FutureTeens tidning

Senaste…

Boken du läste? livstid

Personen du fick e-mail av? jobbrelaterat

Personen du fick brev av? finns det??

Personen du fick sms av? cristina på jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans? julafton

Vad har du gjort idag? plockat ner julen

Brukar du svära mycket? ja, tyvärr

När stiger du upp på morgonen? ledig=9.30 jobb=6.30

Vad har du på dig? myskläder nu

Vad ska du göra ikväll? bjuden på middag hos Kaj & Inger

Vad är du allergisk mot? elaka och dryga människor

Var har du ont? alltid min rygg

Använder du hårspray? ibland om jag ska på fest

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Inget utav de

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja på det mesta

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? 70 & 80 tal

Kan du sjunga? nej men jag tror det haha

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? Indien, thailand, grekland


Kopiera gärna denna och gör era svar

I dag har jag plockat ner julen och städat hemma och i kväll ska jag bort

Love M


Kommentarer
Postat av: Daniella

Maria! Dags att ses snart!



Saknar att sitta och babbla med världens gladaste och härligaste Maria!

2010-01-07 @ 14:11:37
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0