Grill kväll

Sista natten i husvagnen
Sorgligt, för jag har verkligen gillat detta
Jag vill göra detta fler ggr men kanske med en egen vagn med mina egna saker och tyger och lukter mm
Veckan har varit super..
I morgon far vi mot Gränna men innan vi stannar där så lämnar vi husvagnen i Nässjö för att slippa åka tbx 8 mil sen.
Vi ska sova på hotell i morgon i gränna.

I morgon ska grabbarna spela golf och mamma och jag ska göra Gränna

Nu på kvällen har vi grillat Entrecot och det var fan det godaste jag grillat på 100 år
Mumma

Nu sitter vi och spelar kort i husvagnen.

Det jag saknat mest på denna resa är Max & Sandra annars har det varit 100 % felfritt

Bjuder på 2 kvällsbilder

Love & pussar Maria med ressällskap







Natt Natt
Maria

Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

varsegod:) tack så mycket!

2010-07-09 @ 07:03:33
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Raring!

Ja, ni hade i alla fall tur med vädret...

... och tydligen med allt annat också!

Och det gör mig jätteglad!

Men nu tycker jag att det är dags för Dig att komma hem! Inte minst för att jag blir så sabla avundsjuk på allt mysigt Ni har för Er!

På tisdag ska jag åka ut till Gun på Värmdö och vara där i tre dagar. Då ska jag köpa med mig ett lass entrecote och hoppas på att vi lyckas lika bra med den i grillen som Ni gjorde.

Gårdagen var kanon! Föreläsningen gick enormt bra och jag fick massor av uppskattning och nya vänner. Ja, till och med blommor!

Men jag hinner snart inte med fler nya kontakter. Har svårt att sköta om mina gamla vänner. Behöver snart en assistent. Är Du intresserad?

Många varma kramar!

Birgitta

Postat av: sandra

saknar dig med :)

2010-07-09 @ 17:01:50
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0