I natt..

Oh min lilla skit...
Hur härligt var det inte att se Sandra & Max komma ut från terminalen.

Här är bilder från i natt.

Vi fick fina presenter:

Kalle fick Tröja
Jag fick ljus, doftljus i fina glasflaskor, 2 par örhängen(ett par är silver bin med lite stenar) grymma
och en jätte fin fotkedja i silver.


Kalle & Max



Mina presenter.
När Max kom hem luktade han på sina sängkläder han sa att det luktar hemma.......
Ha Ha
Han smockade i sig en jätteportion kycklingpasta och tog en dusch sen självklart datan en stund.

I dag ska jag till Handen & Jobbet och efter det ska jag träffa syrran & kolla lite i affärer.
Vi ska titta på örhängen till Nova.

Hoppas ni får en fin dag
Maria

Kommentarer
Postat av: linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour

här är länken till olivprodukterna http://www.spastugan.se/vara-marken/olivkallan/olivkroppsvard-reseforpackning.html?a_aid=4b746580d0301

2010-07-29 @ 11:46:28
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0