Ledsen Max

Det var en ledsen Max som ringde mig i går kväll vid 23 tiden, Dom hade åkt till den stora House festen i Cannes men vart inte insläppt pga att han hade shorts på sig. Man var tvungen att ha långbyxor, vem tänker på det i en turistort som har 35 grader varmt.....

Dom var framme i kön vid 23.00 och dom skulle stänga insläppet klockan 24.00
Så dom hade aldrig hunnit hem och bytt kläder och sen tillbaka för att komma in.

Max och Sandra var skitbesvikna och skulle åka hem, jag försökte tipsa om massa saker man kunde göra
men allt var för dyrt och dom var bara negativa.

Vi sa godnatt vid 23.30 tiden

I morse när jag vaknade så såg jag att jag hade fått ett sms klockan 01.32 som var inget annat än GLATT!!!!
Dom hade hittat ett skit roligt uteställe där det var värsta draget och kvällen slutade tip top
Go Party Boy........



Kul!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0