Liseberg-skara sommarland

Efter frukosten i morse körde vi 13 mil till skara. vädret i skara har varit kanon idag men i morgon blir det regn
Så vi passade på att bada i dag
Vi kollade vatten showen också.
På kvällen samlades alla på campingen och kollade fotbollen på storbildstv





campingplatsen på skara


Kalles sköna bad


storbilds tv:n på ute restaurangen



Det ser ut som att vi ska återvända hit i Augusti igen med dom äldre ungdomarna
Kanske ska man samla ihop ett helt gäng, hyra stuga mm
Hoppas att ni mår bra för det gör jag.
Nu sover alla i husvagnen och jag ska promenera till toan och borsta tänder & skita

Puss på er.
Förresten
Jag åkte världens coolaste bergodalbana i dag på skara
Tranan
Fick upp mamma där oxo och jag lovar alla att den turen är oförglömlig
Ha Ha
Fett nice.
Jag har ett foto på resan på tranan hemma som slår allt.

Natt Natt
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0