Packväskor


Påse= No No

Jag äger bara en stor väske/samsonite
Så var ska jag packa allt?
Man vill ju inte använda resväskor när man ska campa!

Väskan har jag packat full med Kalles saker och trodde även den skulle rymma H:s saker men den vart full då jag la ner varma tröjor och handdukar.

Jag ska  packa ner våra saker också + alla sängkläder och täcken & Kuddar
Jag sprang upp till jysk för att köpa 3 säckar  att packa i men dom hade skitstora bärkassar av samma material som ikeapåsarna till salu för 10 kr st
Tips till alla er som ska packa mycket
Så himla stora och bra...

Tar kort på dom i morgon...

Nu ska jag gå och göra kycklingsmörgåsar.

Grattis Birgitta till uppdraget på M, dom har väl förstått vilken tillgång du är! puss.

Natt Natt
M


Kommentarer
Postat av: Inger

Ha det jättebra och kör försiktigt. Love U

2010-07-02 @ 22:42:11
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej vännen!

Fasiken, jag trodde att Du skulle vara borta endast i en vecka. Men det verkar som om Du kommer att vara borta i månader.

Men Du är väl som jag, packar ner alldeles för mycket. Jyskpåsarna var ett smart tips!

Kramar! Hoppas att Ni får soligt och roligt!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0