Per Moberg.

I dag när vi sitter och kollar på Per Moberg dyker en bekant upp i hans program.

Dom var på hans mysiga ställe vid havet och han hade bjudit in några killar för att käka och basta.

När dom kommer dit så får jag den känslan man kan få ibland att HAN KÄNNER JAG!

Jag säger det till H och han svarar att du har väl sett han på film eller nott???
NOPPE
Jag känner han.

Per presenterar honom som Patrik, då trillar slanten ner!
DET ÄR PUTTE, brorsan bästa kompis....
Jag ringer brorsan direkt och ber han kolla, och brorsan hade ingen aning om att han skulle krubba med Per.
Jag har bara känt putte i 25 år typ och varit på många fester med honom men ändå trillade inte pengen ner
och H har oxo partat med han ett antal gånger
Ha Ha.


2 timmar kvar

innan vi ska rulla mot arlanda och hämta Max & Sandra

Ha en bra kväll
Love Maria


Kommentarer
Postat av: Annica

Och jag har faktiskt varit ihop med Putte hihi!!! Missade doch programmet, synd!

2010-07-29 @ 01:45:04
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Bara en liten morgonkram i all hast. Sov länge i morse. Helt slut efter en fantastisk dag i går. Gun och jag var i Flen och besökte Blaxsta vingård, åt underbar gourmetmat och provade viner i världsklass.

Bor inte Din mamma i Flen? Då kanske Ni har varit på Blaxsta? Annars måste Ni göra ett besök där.

Kul att Max och Sandra är hemma igen så att "hönsmamman" Maria kan koppla av.

Puss till Er alla!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0