Poolen

Tisdag morgon
Orken är på minus i 30 graders värme
Ha Ha

Jag ska bada hela dagen, jag ska även bada för Birgitta.

I morgon ska jag jobba och sen har jag möte med Kalle på Prima Barn igen, vägning & Psykolog besök
Nu ska dom fortsätta utredningen om Dyslexi och Damp.
Begreppet Damp används inte så ofta längre
Men i Kalles fall så handlar det om att han inte klarar av vissa matrial och klarar inte av lappar i klädernas och måste ha speciella påslakan mm, väldigt känslig... Jag hade inte en aning om att det kan klassas som damp.
Jag har sammanlagt 6 möten till denna sommar med prima.
Ja Ja
Fortsättning följer

I morgon ska jag även hjälpa Max med det sista, växla fickpengar till Euro och han ska klippa sig och det sista ska packas.
Jag ska följa honom till arlanda på torsdag, Planet går 12.40 mot la France
Mysigt för honom.



Vi ses i kväll
Maria

Kommentarer
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Fy vilket fusk, jag vill också åka till Franrike :P Har du blivit brun? Jag har det :) Kram

2010-07-13 @ 18:13:37
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0