Sthlm-Jönköping

Hej alla blogg lovers..
Resan har varit händelserik.
Resan från Flen till Nässjö gick  sådär, näda ok.
Men jag övningskörde och skulle göra en omkörning och såg inte bilen i höger fil,(döda vinkeln)  så det kunde ha blivit katastrof
Men Men han fick syn på mig och bromsa in...
Kanon
Nu övningskörde jag i 10 mil så i stora hela var allt kanon.
Vi kom till nässjö klockan 14.15 och väntade oss att gubben som hyrde ut vagnen skulle stå där men då hade han åkt och handlat.
Sköna dom är på landet
Fy fan
Vagnen var skit fräsh

Sen skulle vi ju till Gränna, men det sket sig oxo och det är väl charmen med allt detta
Gränna låg 7 mil åt fel håll så vi valde Jönköping..
Villa Björhagen

När vi skulle hit var det massor med vägarbeten så gps visade fel så vi  hamnade under en viadukt som var 2.20 hög och vagnen är 2.40 , det var bara backa på en enfilig väg
Ha Ha
Jag har så mycket knasigt och berätta men jag visar lite bilder istället

Inger!! Jag tar din polka på vägen hem...

Love M







Jag har många mer bilder och videos och visa men uppladdningen från trådlöst tar för lång tid och Kalle vill ha datan

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag sa ju att ni skulle köra försiktigt. Love Inger

2010-07-05 @ 12:59:46
Postat av: Kenneth

Fan vad najs det ser ut!!! Det händer alltid saker på roadtrips. Håll huvudet kallt bara så går det bra. Hälsa mor!

2010-07-05 @ 18:13:27
Postat av: sandra

kuul :D

2010-07-05 @ 19:23:45
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Fan vad fin solnedgång :) Hoppas ni får det supermysigt! Och jag ber till gudarna att ni klarar er från olyckor!! Kramar

2010-07-05 @ 22:43:27
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0