Stor sorg

Det är sorg nu när min semestervecka är slut.
Solvigh som har lilla hotellet kommer jag sakna och självklart lilla hotellet!

Alla snusar fortfarande och jag vet att Solveigh har dukat upp frukost buffe där uppe i salongen
Så jag funderar på att väcka alla för min mage kurrar

I dag har vi 17 mil att köra till Flen där vi ska släppa av mamma, vi ska köra ca 5 mil var
sen är det ca 12 mil till Sthlm och min älskade Max.

Nu får jag bara vara med min Max i 3 dagar innan han sticker 14 dagar till Franska Rivieran
Tror aldrig att han och jag har varit skilda så mycket
Ha Ha
Hur ska det gå?

Förreten! kolla in Solvighs sons hund som vi har här på hotellet


Hur skön ser han inte ut
Han ser ut som en stor babian när han rullar sig i gräset...


den lilla söta receptionen


nere vid hamnen i gränna

Vi ses i kväll
Pussar till alla
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0